life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 20 januari 2011 20:24

chacha

mådag: har redan skrivit

tisdag: var jag till tandläkaren och fick två tandborstar och fyra tuggtabletter för att se vart jag har fuskat med att borsta tänderna för jag håller på att få hål också fick jag en tandtråd sen gick jag till klanghallen för dom andra hade gympa(skridskor) sen efter det så hade vi svenska jag gjorde klart med redovisnigen sen var det matte sen efter matten var det engelska (tråkit)

onsdag: hade ju klf först som vanligt sen trä slöjd håller på med luffarslöjd till vår tovning sen efter det så var det klf igen vi gjorde inte så mycket då sen var det no igen var typ som vanligt då sen var det klf igen gjorde läxor då sen så blev det b-språk det gick bra.

torsdag: hade klf först sen fick vi hål timme på musiken sen klockan 2 gick vi till sporthallen för att kolla på fotboll med flair play bara för att mer än hälften var och spelade fotboll och några var sjuk och ledig så var vi typ bara 9st idag sen så var det en till lektion då var det engelskaoch det gick bra sen så var det so men vår so lärare var sjuk så vi fick vikarie (eva) vi gjorde fråge sport sen så gick vi och kollade på en till match och sen gick vi och åt lunch (potatisbullar ) sen var det no (tråkit9 men jag fick sluta tidigare och att jag missade hela matten för jag skulle till synen , synen har börjat blivit bätre och att jag ska få nya glassögon som jag var och provade ut idag så om två veckor ska jag dit och hämta dom igen och jag hade värdens bästa ögonläkare men sen ska jag till katrin igen och kolla lite.

tjarrå     

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 17 januari 2011 16:52

chacha

idag har jag varit i skolan först så hade jag so som vanligt sen efter det hade jag typ b_språk (engelska) kul kul sen var det lunch och då var jag såklart med min bv erika sen efter det så var det ju matte sen var det svenska  på svenskan på måndag så ska vi typ redovisa för hela klassen för första gången aja måste gå nu.

tjarrå

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 16 januari 2011 19:24

chacha

idag blev jag väckt typ kla halv 10 och då klev jag upp och fixade till mig sen satt jag framför datan och gjorde lite grann sen ringde erika och frågade om jag kunde vara med henne, vi gick till pulkabaken som ligger en bit bortanför henne men vi hittade inte dit så vi ringde johanna och frågade vart vi skulle gå och hon sa att vi skulle gå mot husqvarna så vi gjorde det då men sen såg vi att vi fick pölsa i snön så när vi kom fram till baken då insåg vi att johanna hade gjort så att vi fick gå längre än vad vi behövde men när vi kom fram så började vi fickadet första jag gjorde det var att bränna mig på tungan av saften som vi hade med oss också med oss lite maga och bulle sen efter så åkte vi i baken med madrasen som vi hade med oss erika började åka så mdans så filmade jag hur det blev sen så åkte jag det var typ första gången jag åkte därsen blev klockan typhalv 4 så vi började gå men erika hade ringt och frågat om dom kunde hämta oss så vi åkte hem sen när vi kom hem så åt vi upp rästen sen kollade vi lite på tv:e sen skulle jag hemm och åta hemma blev det paj och ris sen nu sittter jag här och inte gör så mycket men ska gå nu    tjarrå

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 15 januari 2011 14:39

chacha

jag hade skrivit lite om vad som hände tidigare men här kommer lite till

nu har jag varit hemma ganska länge sen jag gick hem ,ifrån erika sen efter det så åkte vi in till stan för jag skulle byta ut ett spelsom jag hade fått två av i julklapp

sen åkte vi in till brunflo för vi skulle handla där och då köpte min morboror(andreas) ett tuggumi paket som jag egentligen skulle dela med min lillasyster men jag tar det själv också köpte han en godis påse åt oss också men det tänker jag  dela med mig med. men nu e jag hemma igen jag har fikat och inge mer ännu men snart ska jag spela spel med familjen men vi syns   tjarrå

--

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 15 januari 2011 09:24

godmorgon allihopa

jag har nyss vaknat och ätit frukost ska typ väta på erika hon ska fixa till lite gran 

igår kväll var vi uppe till klockan halv 2 vi satt och spelade med andra ord men det gick inge bra för mig för jag kom 3:a 

det var jag och erika och erika och johanna erikas syrra först så vann johanna och tvåa var erika och sen jag sen körde vi en gång till och då kom erika ett:a och johanna två:a och jag fist av allt. hej då

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 14 januari 2011 19:43

måndag: då var det dags för skola igen. då var jag med erika vi gjorde inte så mycket sen efter så var jag med erika 

 tisdag: var på skolan sen hände det inte så mycket det var en tråkig dag.

onsdag:har jag redan skrivit om.

trosdag: skolan inte så mycket igen tråkit  sen skulle jag typ följa med erika på stan vi fick typ väta på johanna i två timmar sen så skulle vi äta sen åkte vi in till frösön för erika hade träning och jag fick var med. sen på slutet gjorde erika illa sig på knät så hon fick inte vara med

fredag; idag hde jag id; det var den roligaste idrotten någonsin vi hade innebandy sen på rasten var jag med jennie och hanna och emma  vi gjorde inte så mycket sen var det slut på denna vecka på skolan nu ska jag vara med erika för jag ska sova över där.

tjarrå


Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 12 januari 2011 19:26

                                   chacha

idag fick vi en ny kille i klassen men först hade jag trä slöjd det var as tråkit sen hade vi typ klf tid vi körde bingo det var ganska roligt aja sen hade vi lunch och efter lunchen hade vi no på no jobbade vi med elektiseteten sen hade vi klf tid igen men då gjorde vi läxorna och sen hade vi b-språk (engelska) hejdå

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 6 januari 2011 21:57

              jag har ätit glass nyss gott gott

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards