life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 2 februari 2011 19:43

chacha

idag var det ju skola igen och vi började med att ha klf sen blev det ju slöjd och vi gick igenom hur vi ska göra en värktygs låda inte pricis kul då men sen efter det så blev det klf igen vi skrev i logg bökerna  också gjorde vi lite mera sen blev det lunch och efter det så var det no och vi hade vikarie idag för östen skule någonstans sen blev det ju då klf tid igen och jag tog bara med mig svenska för vi ska ha prov i det någongång sen efter ett littet tag så jag orkade inge mer så jag frågade om jag fick gå ut och hämta något annat men det fick vi inte tydligen men jag vet att man inte får det men jag klarade ut av att göra svenska hela lektionen men jag kom typ 5 minuter  sent och snart så ska vi ha utväklingsamtal med  oss så dom kommer att berätta om man har kommit försent och om man har skolkat eller sånt  sen så hade vi b-språk men innan det när jag kom dit så håller anton.g på att reta mig så jag kuta de efter honom men som synd så var det uppe vid lärarumet så vi blev stoppade v en läraresom tur och anton började slå mig med hans mapp och jag blev as sur på han så jag nyp till han sen då kom margit som vi skulle ha och det blev inte så lyckat för jag och alexander och anton hålde på att kasta sudd på varandra så nu e min favo ämne förstört sen blev det nog att åka hem så stog erika och väntade på mig vid busshållplatsen så jag  gick dit såklat sen så när jag kom hem så fikade jag och satte mig och gjode engelska läxan som jag har tils imogon men jag har bara hunit träna 2 gånger men jag har bara skrivit dom idag så det kommer inte gå så braimorgon och i morgon bitti ska jag till min synläkare och få nya glassögon men det kanske kommer en bild på dom sen      tjarrå

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards