life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 4 februari 2011 19:49

chacha

idag var det sista dagen på skolan i veckan då men först så började det med att vi hade gymmpa den var faktisk rolig idag vi har skidor jag åkte med hanna och fia och olivia sen blev det engelska och då var det någon som hete erika där som skulle vara där så hon gick och satte sig brevid mig för att hjälpa mig sen blev det svenska då och då redovisade jag för morgan och det var jätte pinsamt men jag ville bara redovisa för han jag ville inte göra det för hela klassen sen efter det så var det lunch och sen var jag med joel men jag vet inte varför men det blev bara så sen var jag tvungen att prata med katarina och frågade om vi skulle ha möte idag med teater gruppen men hon viste inte om när vi skulle ha det sen blev det en lektion till och det var so och jag kom "försent" och då blev det ett sort gapande och skrikande lektion så sen skulle vi ha kill och tjej gruppoch vi var tvungen att gå in till grupprumet för vi hålde på att skratta hela tiden och när tilda satt och rita så kom eva vår vikarie och sa att vi skulle sudda tavlan men hon menade bänken så vi började as garva åt det så sen på slutet var dom andra killarna dum mot andr`e så han blev sur och bara stak från lektionen och då sa jag till andr´e att han skulle komma tillbaks och då fick eva typ damp på mig så det var inte så lyckat men sen åkte jag hem och sen ringde erika och frågade om jag kunde vara med henne och det kunde jag sen skulle jag hem och äta sen ringde hon igen för att vi skulle fråga om jag eller hon kunde sova över hos varandra men det gick inte så jag ska sova hemma i natt       tjarrå

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards