life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

MÅNDAG-ONSDAG!!!!

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 16 februari 2011 21:24

 chacha

måndag: började med att vi hade vikarie fortffarande samma som vi hade förut då såklart och sen efter det så blev det b-språk och de gick bra och sen efter det så blev det väll lunch och då blev de väll att vara med erika då och vi gjorde inte så mycket då sen blev det vällmatte och då var det att gå till studiegånden dåoch det gick jätte bra sen efter det så var det svenskaoch då skulle vi se en film saning eller konsekväns och den var ju sådär för att vi såg den det var för att vi hade läst boken och det gick väll bra men vi han inte se hela sen var det slut på den dagen på skolan men efter så åkte jag och erika till stan igen för vi skulle ju på dans och det gick faktiskt bra denna gång.

tisdag: då blev det gympa på morgonen  och det är inte pricise kul men denna gång skulle jag vara posetiv för min gympa lärare tycker att jag är förmycket negativ och det var jag också sen efter det så blev det svenska och då skulle vi fortsätta se filmen då igen och denna gång så han vi se klart filmen sen efter det så blev det lunch och då var jag också med erika på rasten och vi gjorde typ det vi brukar men det blev lite olika grejer sen efter det så blev det matte och det blev väll sådär och sen efter det så blev det engelska och det gick det gick också bra sen var denskola dagen slut men efter skolan då skulle jag åka och spela fiol  och det gick också bra sen efter middagen så blev det att åka och sjunga  och sen så blev det väll inte att göra så myckwet mera.

onsdag: då började det med att jag skulle ha trä slöjd men jag skulle upp till sy för jag skulle fästa min tovning och det gick bra och sen pricise när vi slutade var jag tvungen att gå till trä för jag skulle skriva i loggboken och det fick jag göra i sista sekunden och sen efter en liten stund så var det dags att ta spruka mot röda hund och lite andra grejer och det gjorde lite ont men det gick och sen efter liten stund så mådde jag illa men dwet gick bra ändåsen blev det klf tid och bara för att några som var och tog sprutan så fick vi ha läx tid då ist för det andra som vi skulle göra och sen efter det så blev det att gå på luch och då var jag med erika och sen efter det så blev det no och då gick jag och hade matte ist och det gick bra  sen hade vi klf igen och då gjorde vi en övning sen blev det b-språk och sen inge mer  hej då

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Hej! Måndagar som alltid brukar vara extremt jobbigga och sega ovanligt så var det inte det idag. Dagen har bara rullat på som en karusell. Jag var på skolan som vanligt och det bara rullade på bra. Sen efter skolan gick jag mötte upp Erika för...

Hej Hej! =) Idag var det sista dagen på skolan innan PÅSK LOV!!!!  Skönt som sjutton är det. Sova lite längre och allt. Ja vi ska upp till fjällen. Jag ska åka slalom och kanske köra skoter beror på hur mycket snö det finns och sånt! Jag lä...


Hej!  Först så vill jag be om ursäkt för den usla uppdateringen ever... Jag ska försöka att bli lite bättre på att ha någolunda bloggen uppdaterad. Idag har jag varit på skolan och haft massa lektioner Sen åkte jag hem efter idrotten som jag ty...

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 23 januari 2015 14:22


Hej hej! =)   Fredag idag! Det låter bra! Jag har liksom längtat lite grann till denna helg! Idag var jag iväg på skolan även om jag hade sovit väldigt dåligt inatt och haft ont i min mage. På skolan på morgonen gjorde jag ett grupp prov och ...

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 21 januari 2015 07:29


Godmorgon allihopa! Just nu sitter jag på bussen påväg till skolan...  Jag ska dit och skriva ett omprov jag får hoppas på att det går bra.  Senare idag ska jag till sjukhuset och kolla mina ögon (års kontroll) men annars är det inget annnat sp...

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards