life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

TORSDAG-FREDAG<33333

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 18 februari 2011 19:28

chacha

torsdag:det började med att det var musik men jag gick på kören ist och sen blev det engelska och jag fick typ ha en kvart engelska för jag hade kör ju och sen så blev det so och med samma vikarie som vi hade förut och det var inte pricise kul då men jag gjorde det vi skulle göra iaf och det gick bra och sen efterdet så blev det lunch och det gick bra och sen pricise när jag började så blev det inge prat med min och min mentor och anton.g och hans mentor men jag gick på no då isom det inte blev något och sen efter no så var det ju matte men jag skulle på extra simningoch det gick inte så bra för jag litade inte på mig själv aja sen åkte jag hem och fikade och då ringde erika och frågede hon om jag kunde vara med henne och det kunde jag också och vi  trännade på vår dansen och det gick inge bra för mig men sen gick jag hem och gjorde inte så mycket mer.

fredag: då började dagen med att jag åkte inte till brunflo och när jag kom fram så gick jag till olivia för jag fick gå dit för att jag skyulle få gå med henne ner till isvaken och sen då gick vi dit och då stog jag där en liten stund och sen gick jag upp till skolan igen för jag frös som en isbit och sen när jag kom fram så väntade jag på att vi skulle börja svenskan och det gjorde det till slut och då fick man välja om man ville göra provet då eller  på mondag och jag valde att göra det på mondag och sen efter svenskan så blev det lunch och det gick sådär och sen var det so och då satt jag mäst och var sur på en men jag var sur på mig själv också men sen när det var slut så väntade jag på erika och då hade hon musik och då frågade hon hennes musik lärare om jag fick vara med och det fick jag och vi skulle så på film  men  jag kollade inte så jag hållde på med mobilen ist sen så har jag inte gjort så mycket mera idag.  tjarrå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Hej! Måndagar som alltid brukar vara extremt jobbigga och sega ovanligt så var det inte det idag. Dagen har bara rullat på som en karusell. Jag var på skolan som vanligt och det bara rullade på bra. Sen efter skolan gick jag mötte upp Erika för...

Hej Hej! =) Idag var det sista dagen på skolan innan PÅSK LOV!!!!  Skönt som sjutton är det. Sova lite längre och allt. Ja vi ska upp till fjällen. Jag ska åka slalom och kanske köra skoter beror på hur mycket snö det finns och sånt! Jag lä...


Hej!  Först så vill jag be om ursäkt för den usla uppdateringen ever... Jag ska försöka att bli lite bättre på att ha någolunda bloggen uppdaterad. Idag har jag varit på skolan och haft massa lektioner Sen åkte jag hem efter idrotten som jag ty...

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 23 januari 2015 14:22


Hej hej! =)   Fredag idag! Det låter bra! Jag har liksom längtat lite grann till denna helg! Idag var jag iväg på skolan även om jag hade sovit väldigt dåligt inatt och haft ont i min mage. På skolan på morgonen gjorde jag ett grupp prov och ...

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 21 januari 2015 07:29


Godmorgon allihopa! Just nu sitter jag på bussen påväg till skolan...  Jag ska dit och skriva ett omprov jag får hoppas på att det går bra.  Senare idag ska jag till sjukhuset och kolla mina ögon (års kontroll) men annars är det inget annnat sp...

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards