life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under mars 2011

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 24 mars 2011 16:16

Tack Erika Ångström för min header!


älskardigsis!


http://erreikeha.bloggplatsen.se/

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 24 mars 2011 15:40

 

Du gör mig hel Erika ångström !<3

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 24 mars 2011 15:38

1a Bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a Bilden: Någon du pratar med väldigt mycket.
3e Bilden: En bild från i vintras.
4e Bilden: En gammal bild på dig själv.
5e Bilden: En bild på din vardag. 
6e Bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
7e Bilden: En person som du saknar.
8e Bilden Någon i din släkt.
9e Bilden: Någon du tycker är väldigt snäll. 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 4 mars 2011 20:28

chacha

förlåt att jag inte har skrivt något men jag har varit upptagen

men idag har jag varit på skolan och då har jag haft idrott och då dlev det kastalränet  inte pricise kul då men jag åkte 5 varva iaf sen blev det engelska och då hade man typ det i en kvart eller 20 minuter för man kom ju försent snart får man väll ett brev hem att man kommer förmycket försent till lektionerna  aja sen blev det svenska då och det gick bra för då läste jag hela lektionen sen efter svenskan så blev det lunck och på lunvhrasten var jag lite med emme och jennie och det gick väll bra då men sen efter rasten blev det so och då var det so och det gick jätte bra iaf   men . tjarrå

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards