life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under maj 2011

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 17 maj 2011 21:16

Min sörsta rädsla är alkolister(stavning)

för dom e läskiga när dom går runt och vinglar om kring  

det är min största rädsla



 


Ett Kallt Heej Från Kalla Tjejor!  


jag och Erika sitter och halv frysser i hennes rum   Har precis varit ute och haft vatten-krig medKALL-VATTEN!! Så nu fryser man lite med det går bara ändå för vi har tjocka teöjor på oss   Vi tävlade om vem som vart minst blöt och jag vann så jag fick spruta 3 sek med vattenslangen på ERIKA   (Men det vart typ 1min) Nu ska vi ta lite varm O´boy eller nåt annat varmt och fika   Det kommer säkert ett inlägg senare om vad vi har gjort !♥


 



  1. Jag hatar småkryp   
  2. Jag älskar att skratta
  3. Jag hatar folk som inte är sig själva ! 
  4. Jag är en person som vill vinna/ha rätt typ hela tiden
  5. Jag älskar att ha roligt med min familj/mina komoisar

 

hej hej

jag heter johanna elin maria gillberg

jag är född 1998 asså jag är 12 år nu

jag bor i tandsbyn

jag går på kastalskolan i brunflo

och så här ser jag ut  



fast jag är liten där    

Dag1 - Info om mig. Dag2 - 5 saker ni inte visste om mig. Dag3 - Min största rädsla. Dag4 - 3 underbara människor som betyder mycket för mig. Dag5 - Mina största intressen. Dag6 - Mitt rum. Dag7 - 3 favoritlåtar. Dag8 - Något jag hatar. Dag9 - 5 bloggar jag läser. Dag10 - Planer för min sommar.       

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards