life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under juni 2011

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 15 juni 2011 21:34

  hej hej 

min dag började med att jag klev upp och åt frukost och såntdär och sen när klockan blev typ 20 i 10 då skulle jag åka till tandläkaren och då gick jag in och sen efter det då var jag rosa inne i munnen och det såg inte priscis och sen när jag kom hem började jag ta en macka för att min tandläkare sa on jag äter så kommer det att gå bort men allt försvan inte och sen började jag och min lillasyrra(julia) pysssla och sen då ringde erika och hon undrade om jag kunde vara med henne men jag var tvungen att ringa och fråga för vi var ensama hemma och sen då blev det att cykla till erika och sen när jag kom dit så kollade vi lite på tv och sen gjorde vi lite fika och åt och sen efter det satt vi vid datan och lyssnade på musik och hon skrev lite på sin blogg och sen blev det att cykla hem för att jag skulle hem och äta middag och sen efter det såhar jag varit ute och sen nu sitter jag här och inte gör någonting men inatt ska jag sova i husvangen med mormor   och sen imorgon ska jag till läger och då måste jag vakna tiddigt(stavning) jag och min lillasyrra ska vara där tills på söndag och då är det sista gången för ledarna slutar  

tjarrå

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 13 juni 2011 19:42

  bilden är ifrån när vi cyklade till forsaån

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 11 juni 2011 17:19

hej hej

förlåt att jag inte har skrivit något inlägg på typ jätte länge men  idag blir det ett inlägg.

idag började min dag med att jag klev upp kl:9 och sen gjorde jag i årdning mig och åt frukost.

sen när klockan blev typ 11 då åkte jag och mamma och min lillasysten och mormor och morfar och min morbror in till stan förjag skulle in och skustera(stavning) mina glssögon och mamma skulle köpa en ny telefon för hennes gamla fungerade inte och sen blev det att gååååå till model lab där dom sminka folk och tar kort på en och det var as roligt men det tog jätte lång tid  en bild kommer sen.

men efter det så åkte vi hem och åt middag det blev tackos gott gott efter middagen ringde jag erika och frågade om hon ville bada med mig och min lillasyster och hennes kompis och mamma också frågade jag om hon ville sova över hos mig i husvangnen och sen nu sitter jag här och har nyss städat husvangnen 

  det kommer en till bild

och där kom den sista bilden

men hejdå nu ska jag bara vänta tills erika ska sicka ett medelande 

                                                  
         jag och vitnos mitt marsvin   

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 10 juni 2011 20:22

1:dansa(dawes)

2: spela fiol

3:sjunga i kör

4: fotboll (jag går inte i fotboll men jag vill) =)

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 6 juni 2011 21:25

på mion idol    

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 6 juni 2011 21:05

1:erika ångström

2:klara hedman

3:anna johansson

dom tre är mina undebara människor   

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards