life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under augusti 2011

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 4 augusti 2011 20:48

Är du kär? jaa

Har du snusat? nej

Har du fimpat en cigg på någon annan? nepp

Har du legat i sägen med en kille? nepp

Har du blivit dumpad? vet ej

Har du blivit slagen allvarligt? tror ej det

Tardu droger? nee

Har du pussat en tjej? nepp

Hatar du någon? nej

Älskar du någon? jaaaa

Har någon av dina vänner svikit dig? nepp

Har du djur? jaa (marsvin)

Har du legat i sängen med en tjej? jao

Hatar du dig själv? ibland

Gillar du orange? nepp

Har du någon sjukdom? vet ej

Har du skämt ut dig för den du gillar? nepp tror ej det

Har du en plattång? japp

Har du en bror? nepp

Har du en syster? japp

Är du brunett? ja inan jag färgade det

Tycker du om hästar? nepp

Har du skilda föräldrar? japp

Har du gått på simskola? förut när jag var mindre

Gillar du att fota? inte så mycket

Hjälper du dina vänner? tror det

Tycker du att du e söt? nepp

Spelar du fotboll? nepp

Äger du en locktong?ja

Borstar du tänderna morgon och kväll? japp när jag är hemma

Gillar du kläder? ja lite

Hatar du falska vänner? jag gillar inte dom

Gillar du att räkna matte? nepp

Har du gråtit inför en vän ? ja flera gånger

Kan du sjunga? ja det kan jag väll

Är du kortare än 160 cm? jag vet inte

Älskar du sommaren? lite

Älskar du vintern? japp

Har du hoppat ut från ett fönster? tror det

Har du mer än 3 par mjukisbyxor? tror det iaf

Gillar du att städa? nej

Gillar du att sova länge? japp

Gillar du att vara uppe länge på natten? ja

Gillar du att shoppa? ja ibland

Är du klantig? ja ganska offta

Sminkar du dig inan skolan? ibland

Har du mer än 7 par nagellack? nepp har inte räknat dom

Är du singel? nepp

Är du på sista frågan nu? tror det   


titta in här också

HÄR 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 4 augusti 2011 20:37

Mående: bra

Frukost: mjölk och flingor

Lunch: ingen

Middag: kyklingsallad

Klädsel: t-tröja och legins

 Frisyr: toffsar

 Beroende: tuggummi

Syssla: typ inget  

Vill ha: tuggummi

Längtan: vara med erika =)

Sämsta: vet ej

Bästa: vet ej

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 2 augusti 2011 19:27

cha cha  


Nu sitter jag och erika i hennes lilla stuga och ska sova där. Idag har vi varit på stranden i pån och solat å badat as mycket.  Vi har oxå åkt en gammal färja som man drar själv. Men nu är vi hemma och ska kolla på Harry Potter sen ska vi kanske kolla på Mean Girls 2 eller Wild Child........Men nu ska vi börja med Harry Potter. 

 

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards