life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 15 oktober 2011 16:08

  åååååå gud vad ful jag var

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 15 oktober 2011 15:51

hallå hallå

iad har det väll inte hänt så mycket för det är ju lördag idag och då brukar det inte hända så mycket för mig men jag har iaf varit och handlat lite också har vi varit på jula och sen åkte vi hem och fikade lite  och nu sitter jag framför datan jag kan inte sluta sitta vid den men jag måste ju    men sen idag ska jag inte göra så mycket ikväll ska erka ringa mig för jag ska följa med henne på gudtjänst imorgon om hon skulle dit det var ett bra tag sen jag var i kyrkan jag har ju gått i kör och då brukar vi uppträda i kyrkan men det har slutart nu     men men jag ska gå nu jag kanske ska hitta på något med min lillasyrra julia nästan som jula men men

hejdå//

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards