life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 13 november 2011 20:35

Hej igen!  

nu sitter jag och äter glass som ni kanske förstår för jag har ju det som rubrik 

aja jag har nyss duscha för det behövs ju alltid. imorgon är det ju skola igen jag längtar inte dit =( <3 aja ska fortsätta äta glassen nu för den håller på att smälta bort hejdå

// johanna  

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 13 november 2011 16:21

HEJ SVEJS!!!

jag kom på att det var fars dag idag så GRATTIS pappa elr hur jag ska säga för jag brukar kalla denna dag för morfars dag!! aja GRATTI båda

aja hejdå

// johanna  

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 13 november 2011 15:51

hejsan  

idag har mormor och morfar åkt till finland dit jag vill men dom ska till åland jag vet inte vilken väg dom åker. jag är hemma ensam med min morbror då ju isom mamma och min lillasyrra är ju nere hos mamma. så ikväll blirre att vara uppe sen men jag måste tänka på attdet är skola imorron så det blir högst klockan 1 det tycker jag är ganska sent. men jag ska väll ut ikväll och ska försöka hitta på något roligt men det är svärt att hitta på något i tandsbyn!! aja jag måste dra nu hejdå

// johanna  

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards