life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under december 2011

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 31 december 2011 18:44





                                                  
                          




                                                  
                                   GOTT NYTT ÅR                    I <3 NYÅR

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 31 december 2011 17:13

hej hej   

idag är det nyårsafton jippi idag har jkag inte gjort så mycket har bara  varit och handlat lite sen har jag inte gjort så mycket  men jag vill önska er alla GOTT NYTT ÅR!   

 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 29 december 2011 19:02

heeeej   

förlåt att jag inte har skrivit på länge men nu skriver jag igen

jag börjar med att igår då var jag på läger och där var det väll ganska kul utan på kvälllen när man skulle sova och då kunde inte jag sommna för jag måde illa och ont i magen oxå gick jag upp för att dricka lite vatten och det gick inte över och då sen efter några minuter så gick jag upp igen för att gå på toa  och sen gick jag och la mig för att försöka sova och då ville filip att jag skulle följa med honom och då gjorde jag det och då blödde (stavning) näsblod och sen gick vi och la oss och då kom en tjej fram till filip och frågade han någontilng och sen frågade ja henne något men jag minns inte och sen stannade hon där och då hållde vi alla på med våra mobiler och sen frågade jag tjejen om inte hon kunde sova vid oss och då gick hon ooch hämtade sina saker och sen sa jag att jag måste ha ett litet mellanrum mellan oss för att i omfall om det skulle hända något men det gjorde det inte som tur men det var flera  stycken som fick åka hem för dom mådde illa men sen i morsse så mådde jag oxå illa och jag vet inte varför och sen prövade jag att äta lite frukost men det gick inte över och sen efter frukost så spelade jag lite pingis och sen lekte jag lite kurigömma(stavning) med dom mindre och sen packade jag ihop mina saker och sen packade jag in dom i åran bil sen gick jag hem och sen har jag jobbat med matte i flera timmar men aja

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 15 december 2011 20:27

hej hej

förlåt att jag inte har skriviy något inlägg på jätte länge  för jag har haft jätte mycket att göra för först så var det lucia och sånt och sen igår var det teater uppträdande.

aja nu tänkte jag berätta lite om min dag det började först att jag gick ner till bussen sen på skolan hade vi UHU (ungdom hälsa, utbildning) och vi kollade på en kort film och sen skulle någon komma och prata lite om intenät om vad som kan vara faligt men aja sen på en rast så ville våran kurator prata med mig och det handlade om ett bråk mellan mig och anton.g och sen skulle vi frortsätta  och sen så svarade vi på frågor .... sen fick vi lunch och det var fisk och potatis det var ganska gott men det var inte den bästa maten någosin. sen efter lunchen var det vanliga lektioner.  aja vi hade so och först så gick vi igenom rättegången som vi hade gått på och sen lekte vi ungefär som skarader(satavning) aja sen skulle jag till skolsysterna och prata om en grej om ni vill vet så får ni ta kontakt med mig på facebook men det är inte säkert att jag säger det beror vem det är och sen gick jag ungefär klockan 20 över två och då åkte jag och erika hem för jag skulle sy hennes danskläder  men det gick jätte dålligt så vi satte fast dom med säkerhetsnålar ist. och det gick mycket bättre och i helgen så ska jag typ bo hos erika för mina föräldrar åker bort fy vad kul vi kommer att ha det längtar och sen har jag gjort läxor och typ inge mer aja vi syns väll       

juste i helgen har jag dasuppvisning och jag tar med mig en kamera =)

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 6 december 2011 20:30

hej hej   

iadag var det skola   

och då hade vi först på morgonen UHU( ungdoms hälsa och utbildning) då kollade vi på film och sen skulle vi svara på frågor och det tog hela förmiddagen och sen var det lunch som vanligt och sen blev det no och då fortsatte dagen enligt schema igen och efter no:n så hade vi b-språk och det gick väll bra men jag brukar inte göra så mycket för jag är less på att detr är vikarie hela j*vla tiden kan inte våran vanliga lärare komma tbx (hon har/är sjuk ) men aja snart orkan man inte gå på lektionen men man måste ju   sen blev det vanlig engelska åååå     den gick ganska bra faktiskt  men aja

 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 3 december 2011 19:51

hejsan alla glada hoppas jag ! =)

idag har jag varit hos erika hela förmiddagevi har sytt (stavning) klart mina danskläder men hon hittade inte sina legins (stavning) så vi kunde inte göra hennes oxå han vi inte för jag skulle hem och äta och det blev paj och ris sen så har jag gjort matte  sen har jag typ inte gjort så mycket mer  men jag ska gå nu kanske bloggar lite mer sen

   

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 2 december 2011 20:03

hej hej

jag tänkte berätta att på söndag fyller jag 13 år (grattis)  

men idag blev det skola   vi hade vanliga lektioner men igår var det A-dag och då missade vi en gympa lektion och då fick vi simma ändå    men men jag var ju tvungen  men jag ville bara säga det


   

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards