life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 25 januari 2012 15:43

cha cha   

just nu stitter jag och moa och erika på bibloteket och inte gör så mycket jag är väldig hungrig och har ingen mat här   nu ska jag gå för jag har inget att skriva något mer så          

 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 21 januari 2012 13:47

hej hej  

just nyss så fixade  min älskade erika mina naglar och dom blev jätte fina tycker jag iaf    aja tidigare idag  har vi väll inte gjort så mycket men vi ska snart gå ut och ta lite kort elr något sen vet jag inte rigtig vad som händer stina skulle iaf komma till erika idag någon gång men jag vet inte när?   sennare idag ska jag hem och äta och göra läxer   men sen ska jag till erika igen om jag får hoppas det iaf  imorgon blir det att göra läxerna igen jag måste typ göra dom varje dag  för förut då gjorde jag inte dom på typ 1 vecka men det var ett tag sen jag önskade att det var läxfritt. aja sen ska jag kanske vara med erika elr bara vara hemma och  ha tråkigt  ha en trevlig dag allihopa   

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 20 januari 2012 20:22

hallå hallå  

idag var det skola och det började med att vi hade engelska och vi skulle läsa en text i små grupper  och vi var ungefär 4-5 stycken i varje grupp och vi läste om vargarna och snövit och jag läste inte så mycket  och sen när vi var klar då fick vi rast  och sen hade vi 1 timmes rast och sen blev det matte och det gick väll bra och sen blev det lunch och jag fick kyckling och ris och det var gott och sen efter lunch så blev det so och det var jätte tråkigt men man var tvungen att försöka stå ut.. sen blev det musik och då var vi inne på youtube och vi lyssnade lite olika insrument och det var väll inte så kul men aja sen slutade    vi och det var sista dagen vi gick enligt det schema för dom skulle göra om schemarna och vi fick ett ganska bra men vi ska ha no 2 på samma dag   aja men annars så är väll det ganska bra det är säkert mer som jag inte gillar men aja

 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 15 januari 2012 20:09

 

hej haj!

imorse klev vi upp ugefär klockan kvart i 9 och jag skulle vara hos mamma kvart över 9  så vi fick skynda oss lite sen började jag gå mot mamma  och sen så började jag smsa mamma om att jag var på väg  och sen  åkte vi emot lokne  och då hjälpte jag till i köket lite och sen lyssnade vi på gudstjänt och då fick vi nattvard men man behövde inte men då la dom sin hand på ens agel och sa något men jag tog nattvarden och det var inte så gott men men sen efter  det så skulle jag servera kaffe åt alla .  

och sen fick man ta mackor och lite kakor själv.  Och jag tog minst 8 stycken kakor och typ 2 mackor för jag var hungrig.

sen plockade vi ihop allt och sen när vi var klar så åkte vi till tandsbyns bygdegrd och dansade ut julen och vi han typ bara dansa 3 danser  sen var det fika men jag var mätt så jag orkade inte men sen var det fiskedamm och då fick jag en penna och lite godis och sen skulle man dansa lite till men det var bara några så jag gjorde inte det och sen så kom tomten och då fick man en till godispåsse och då fanns det 2 clemmentiner och lite godis och sen var det slut och då fick man gå hem men jag väntade på mamma för jag hade min väska hos henne så jag satt där och väntade tills hon kom men jag orkade inte eitta så länge så jag gick hem och då blev det middag och det var väll ganska gott aja sen har jag gjort lite läxor sen har jag bara suttit här typ en liten stund  men aja  

 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 14 januari 2012 23:48

hejsan! =)

idag har jag inte gjort så mycket för jag har inte mått bra jag har haft ont i magen och  mått illa  

ajajag har gjort lite matte och so inte så kul men jag måste ju  aja sen har jag inte gjort så mycket mer  sen på kvällen så gick jag till erika  för jag skulle sova över jippi jippi.  och vi har kollat på en film jag och erika och hennes familj jag hllde på att sommna nästan på slutet av filmen sen har vi lyssnat på musik och sen har hon fixat och bullrat lite  med bloggarna men ni får hämst gärna besöka hennes blogg genom att trycka på bilden här nedanför

 

god natt allihopa jag hoppas att ni drömmer om MIG  för jag ska drömma om er iaf  

   


Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 3 januari 2012 18:27

hej hej

just nu kollar jag på tusen gånger  den är ganska bra jag föreslår att ni oxå ser på den aja

 

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards