life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 1 mars 2012 19:51


BLANDAT
Namn - johanna
Födelsedag - 4 december
Ögonfärg - Blå, grön jag vet inte riktigt
Hårfärg -  blond                                             
                                                  
             
Höger/vänsterhänt - höger
Sjärntecken - skytten
Är dina föräldrar skilda - ja..
Rädslor - spindlar .
Mål för året - Äta mindre godis..
Det första du tänker på när du vaknar - att man inte orkar kliva upp
Den upplevelse jag saknar mest -  yran

FAVORIT
Mat - kebab
Sport - Dans
Djur - hund,katt
Glass - daim
Godis - Choklad!
Låt - vet inte
Helgdag -vet inte
Årstid - sommar,vinter
Tandkrämssmak - haha håller inte koll på sånt.
Radiostation - vet inte



HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån- nope
Sovit utomhus - yes
Gråtit i skolan - ja
Spytt i skolan - nej
Velat bli modell - nee
Sett en död människa - nej
Använt droger - nejnej
Ätit sushi - nej


KAN DU
Gå ner i splitt - neej
Skriva med båda händerna - nej
Vissla - ja
Blåsa en bubbla - ja
Rulla din tunga i en cirkel - neej                                              
                                                  
             
Ha dina ögon i kors - ibland
Nudda tungan med näsan - nej


VEM VAR SENASTE PERSONEN
Du nuddade - mormor
Du pratade i telefon med - erika                                             
                                                  
              
Du msnade med - typ erika eller olivia                                            
                                                  
        
Du kramade - mormor


Du skällde på - minns inte :P

SENAST DU
Skrattade -  när jag var med erika och moa


Grät - minns inte
Såg en film -  typ igår eller något
Tuggade tuggummi -  nu                                                
                                                  
                      
Drog ett skämt - haha, minns inte
Sjöng en sång - ett tag sen


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Använt droger - Nejnejnej
Shoppat - nee jag tror inte det jag minns inte det
Skejtat - nej
Bakat - nej
Motionerat - nej
Solat - nje


Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards