life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under april 2012

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 26 april 2012 21:01

hej hej

förlåt för att jag inte har skrivit något på jätte länge men jag har inte orkat

men imorsse så började jag göra iårdning mig även om jag inte mådde så bra ocg sen sa jag till mormor att jag inte mådde så bra för jag hade jätte ont i magen och mådde illa så mormor sa om det blir sämrre så skulle jag ringa hem så fick dom hämta mig och sen åkte jag till skolan och hade bild som första lektion och sen mot slutet började jag må sämrre sen när vi slutade så när jag gick upp mot mitt skåp så såg jag att vi började så jag gick till min lärare och sa att jag skulle åka hem för jag inte mådde bra och då sa ja okej krya på dig jag sa jaa tack så mycket och då gick jag upp till mitt skåp men jag visste inte vad jag skulle lämmna för jag hade inga saker till bilden  så jag gick till lärarrumet och skulle prata med mina mentorer men dom var inte där så en annan lärare frågade om han kunde hjälpa till och då berättade jag allt och  då sa han ja dukan få låna telefonen ochh ringa hem och då gjorde jag det och då när jag hade lagt på luren då kom en av mina mentorer och då berättade vi och då skrev han upp att jag åkte hem och när jag kom hem så läste jag först dagenstidning och sen gick jag och vila och sen gick jag upp och fikade lite sen satte jag min framför tven och kollade på en kort film och sen har jag inte gjort så mycket mer och imorgon så får vi se hur jag gör om jag går på skolan eller inte jag har fortfarade ont i magen och mår illa   men jag har inte spytt iaf som tur för det hatar jag    aja hoppas att jag inte mår dåligt imorgon för det gillar inte jag aja vi syns väll någon gång hoppas jag.

 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 7 april 2012 20:25

hej hej

jag har iaf påsklov nu och jag har bara åkt skidor och inget annat hitils imorgon ska jag åka till dalarna och vara på ett läger en natt tror jag jag vet inte riktigt sen ska jag väll vara med en kompis i dalarna och jag ser fram emot det faktiskt för det var länge sedan jag träffade min kompis som bor där aja

 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 4 april 2012 20:49

hej hej  

jag har inte gjort någon veckans låt än men den kommer!

idag har jag tyckt att dagen har gått jätte fort utom slöjden =( aja  jag har inte så mycket att skriva om men vi syns

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards