life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 30 juni 2012 21:53

                  Hej hej

nu kommer lite bilder på en jätte sööt katt som jag har träffat via min mormors halv syster

    

                              


 



Se så mysigt katten har det i

morfars famn<333


 





Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 21 juni 2012 21:37

hej hej just nu sitter jag här brevid min morbror som sitter och gör något på hans mobil.Förut idag har jag inte gjort så mycket bara varit med klara och vi spelade minecraft och sen gjorde vi inge mer. imorgon är det midsommarafton och då blir det tårta och sånt och då kommer vi att åka till hjortnäsbrygga och hissa upp midsommarstången. snart kommer min moster och hennes kille eller hur man säger dom är ju gifta. aja dom ska iaf fira med oss och det blir roligare =) aja idag får jag skriva själv hejdå och trevigt midsommar allihopa =)

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 20 juni 2012 12:23

   hej hej nu sitter jag och skriver och spelar spel sammtidigt men sennare blir det att vara med klara när hon kommer hem. aja näst näst måndag ska vi till göteborg med våra syskon och våra föräldrar jag orkar inte säga vilka som ska vara med men det blir så aja jag längtar jätte mycket. men dagarna år så långa och sen när vi är på liseberg så kommer det gå jätte fort säkert. när jag kommer hem och har tid så kommer lite bilder =)  aja


 



Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 10 juni 2012 20:41

hej hej

 inatt sov erika hos mig ju och idag blev det inte så mycket gjort vi kollade på 2 filmer på morgonen och sen fikade vi och sen syklade vi ner till henne och där gjorde vi inte så mycket heller och sen skulle jag hem och äta och det blev korv och potatismos gott gott. aja sen har jag inte gjort så mycket mer jag har packat ihop alla skolböcker som jag har här hemma som jag tänkte ta med till skolan imorgon och den är jätte tung. aja vi syns väll sen



jag och min syrra som spelar fiol på natialdagen (stavning) i kyrkan



   


Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 9 juni 2012 23:45

Hej hej  

just nu siter jag med erika i min husvangn. 

förut har jag inte gjort så mycket mer utom att jag och erika spelade lite fotboll men sen gick vi hem till henne och packade sen fortsatte vi våran vandring hem till mig. Nu ska vi se på Easy A och dem värckar bra iaf men  men vi syns skriver säkert något i veckan

   

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 4 juni 2012 17:52

Hej hej

idag har det varit en riktigt lungn dag för mig iaf!

Det började med att jag hade en liten klf där vi gick igenom dom två sista veckorna och sen hade vi lite no som vi skulle lämmna in och jag hade gjort klart den så jag lämmnade in den sen gjorde jag inge mer på den lektionen sen hade vi idrott och då spelade vi kornfotboll och det var inte så kul sen hade jag lunch och jag fick köttbullar och potatis och det var gott och på lunchen hängde jag lite med joel och linnus sen började jag med no och då viste jag inte vad jag skulle göra och min lärare sa inte eller vad jag skulle göra för jag frågade ju och då fick alla som var klar med hemuppgiften fick sluta en halvtimme tidigare och då gjorde jag inte så mycket spelade pingis. Sen började jag med b-språk engelska och vi tittade klart på filmen som vi hade börjat på (kalle och chokladfabriken) och den var rätt bra iaf  och sen hade jag teknik och då skulle jag bara måla min ljuslyckta som jag har gjort och den blev ok! aja sen har jag inte gjort så mycket mer men imorgon ska alla 7:or se på bio och filmen heter ligg med mig ( stavning)

   



bild på mig förra terminens dansuppvissning





 







Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards