life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 30 augusti 2012 19:54

Hej Hej

idag var det skolaaa igen och det började med ........

svenska på morgonen  och där gjorde vi inte som mycket vi pratade mest.

Sen hade vi so och då skulle vi fortsätta med frågorna som vi började med igår och sen blev det lunch och då var det köttbullar och pasta och potatis. När man var mätt och belåten så blev det engelska och där gjorde vi inte så mycket heller så. Efter engelskan så blev det 35 minuters rast och då hände det väll inget och sen efter rasten så hade vi 25 minuters b-språk och vad är det för mening med det men vi satt mest och prata och sen skulle vinsvara på några frågor på ett papper sen efter b-sspråket så blev det matte och då hade vi en vikarie för våran riktiga lärare är sjukskriven aja det gick bra vi fick våra böcker och sen fick vi börja jobba jag och en som heter anna hon och jag har bashäfte så vi satt och hjälpte varandra asså vi tog varanat tal!

och sen slutade vi och sen när jag kom hem har jag inte gjort så mycket mer aja jag ska dra nu

   

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 28 augusti 2012 18:12

Hej Hej=)

idag var det andra skoldagen och den  var helt okej men det allra bästa var hem kunskap och det är jätte roligt tycker jag

aja först så hade vi Engelska och vi fick ba¨ra böckerna och sånt och sen skulle vi fylla i ett song papper.

svenska och där läste vår lärare ur en bok och sen skulle vi skriva lite om vad vi tycke och hur det känns nu när vi ska få betyg   men aja det ska jag klara. Sen hade jag no och då gick vår lärare igenom 2 papper sen fick vi sluta och lektionen var 80 minuter lång och sen när vi slutade så var det lunch och jag fick sprödbakad fisk och potatis och det var gott. Sen efter lunchen hade halva klassen teknik och andra halvan hade hem kunskap och jag hade hem kunskap och sen när jag kom hem så har jag inte gjort något men igår var det iaf första dans lektioner och det var roligt men det är en jätte svår dans tycker jag men aja

 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 23 augusti 2012 19:09

Hej Hej =)

idag vaknade jag tidigt för jag och lilla syrran skulle på storsjöbadet och där var det jätte kul. Sen har jag inte gjort så mycket mer har ätit middag och sen har försökt att städa nere i källan för att få ett rum där =)

Aja nu ska jag dra

 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 23 augusti 2012 09:06


Hej hej!

nu gör jag ett inlägg från mobilen men aja det blir ett kort inlägg för det går inte art\(att) radera så det kan bli lite konstigt . 

idag drar jag och julia iväg till storsjöbadet och det ska bli kul                        aja hejdå :)


Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 22 augusti 2012 16:27

Hej Hej alla glada !

förlåt för dålig uppdatering men men.

idag blev jag väckt jätte tidigt för jag skulle in till stan klockan 9 skulle jag vara där och skustera mina glasögon (stavning)

och sen när jag var klar där så skulle jag ut till frösön till barn-habiliteringen och där pratade jag med en kvinna och svarade på frågor. Sen skulle vi tbx till sjukhuset där jag skussterade mina glassögon för min mormor var där och hade träffat en läkare och sen åkte vi och handlade efter vi hade hämtat mormor och sen åkte vi hem och sen har jag inte gjort så mycket mer. På måndag börjar skolan igen =P ååå vad jobbigt!!

 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 22 augusti 2012 16:21

Hej Hej!

jag mår han leva jag mår han leva ja jag mår han leva ut i hundrade år ja visst ska han leva ja visst ska han leva ja visst ska han leva ut i hundrade år......     Grattis moffa på 66 års dagen jag vet även om du är gammal så älskar jag dig lika mycket som förut.   

 


Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards