life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 16 september 2012 19:08

Hej Hej

idag har jag inte så mycket att skriva om fr jag har inte gjort så mycket men jag kan skriva lite om vad som händer imorgon för då imorgon så ska jag ta första spruta mot livmodercancer och jag vill men ändån inte för sen på tisdagen efter så ska jag ta en till spruta men det är inte samma sort utan det är om att se om jag har någon möskel-sjukdom =( men aja jag ska säga till om att inte ta på samma arm för den jag ska ta imorgon kommer det säkert att göra ont i armen efter aja sen imorgon händer det väll inte så mycket mer men jag hoppas att det kommer att gå bra för mig men aja jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig helg

 

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards