life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 28 oktober 2012 10:35

Hej Hej allihopa   

förlåt för jag inte har skrivit på ett tag men det har varit fullt upp med skolan och sånt aja just nu har jag looovvvv!

men aja idag ska jag mest packa tills imorgon för då drar jag till vållodalen (stavning) på läger med konfirmation aja jag hoppas på att det blir bra iaf.

och sen ska jag väll göra lite smått på mina läxor bara för att jag inte har något annat att göra men aja jag ska gå nu men det kommer säkert flera inlägg sen någon dag

 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 19 oktober 2012 19:49

 Hej  

förlåt för att jag inte har bloggat så mycket men jag orkar allvarligt inte göra det jag tycker inte att det är så roligt längre men aja just nu gör jag innte så mycket (hahahhaahhaha nesta vecka på fredag ska min klass på opera hahahaahahha) aja  men dagen har väll varit bara som vanligt (om någon i min klass som komenterar något om att vi fick typ skäll så det är ganska vanligt i våran klass tycker jag så det är ingen ide att i kommenterar om att det är ovanligt att vi får säll) aja jag har inte så mycker mer att säga

 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 11 oktober 2012 14:31

   Hej Hej  =)

 jag ska anart åka iväg in till brunflo för att jag ska på kastalkören och sjunga lite och detta inlägg kommer att bli ett kort inlägg för jag måste ta med mig lite saker aja jag måste gå nu hejdåå // johanna <33

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 10 oktober 2012 19:49

Hej Hej =)

idag är det onsdag och jag får ursäkta mig för att jag inte har skrivit på ett tag men aja jag tänkte berätta lite nu.

Dagen började med att jag först hade endelska och då satt jag och malin och en klasskompis soom heter anna inne i grupprummet ote några texter men det gick bra och sen blev det idrott och vi hade orgentering och jag tycker att det är rätt roligt nu för nu har jag fattat hur man gör   aja sen efter idrotten hade vi lunch och jag fick sprödbakad fick och potatis och det var gott tycker jag aja efter lunchen fick vi polisbesök på so lektionen och dom pratade om nakotika och droger och alcohol oxh skadegörelse och böter och allt typ aa och det var vääl rätt ok och sen började hela klassen typ skratta åt ett brott och det var roligt tycker jag aja efter det hade halva klassen no och vi labbade och det gick bra och sen slutade jag. imorgon blir det en bra dag för då slutar jag 20 i 11 jag är väldigt stolt över det och sen är det kör klockan 3 aja det var allt för mig

   

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards