life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 17 november 2012 22:46

Hej hej
Jag tänkte skriva om vad som händer i veckan som kommer

Måndag: skolan och dans

Tisdag: skolan och läxor

Onsdag: skolan och fiol spelning och prov

Torsdag: skolan och va med Erika kanske jag vet inte ännu.

Fredag: skolan och äntligen helg!!

Lördag: kanske Erika

Söndag: kanske Erika

Det var ca så min vecka kommer se ut kanske om det inte blir ändrade saker!
Aja ska göra läxor nu med Erika men vi syns hejdå <33

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 17 november 2012 22:37

Hej hej :)
Just nu sitter jag hemma hos Erika och ska sova där inatt kul :)
Idag har jag typ varit med henne nästan hela dan och vi har haft jätte kul <333
Snart ska vi göra våra läxor :( men det kommer att gå bra hoppas jag.
Imorgon har jag inget planerat men det blir väll att vara med Erika och läxer antagligen jag ska fortsätta på mitt so prov.
Men aja hejdå <333

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards