life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 18 november 2012 21:56

Hej Hej

Alla trötta och pigga människor!

jag tänkte bara skrive ett kort inlägg om vad jag har gjort idag

det mesta jag har gjort det är att vara med erika nästan hela dan men cirka klockan 7 gick jag hem och sen dess har jag inte gjort så mycket jag hade tänkt spela fiol men det har inte blivit av jag orkar inte med det men jag har typ bestämt mig nästan jag tror att jag ska sluta spela för jag tränar ju inte äns så då är det ju ingen mening men jag ska försöka att träna innan onsdag iaf så jag har tränat nångon men aja jag ska gå och lägga mig nu för jag är trött   

aja jag säger god natt sov så gott nu alla mina söta vänner =)


 

jag hugger ved =)


 

jag sjunger solo på ett körläger ca över 100 människor var där om jag minns rätt


 




Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards