life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 29 november 2012 19:57

Hej Hej =)

Det är helt otroligt att just jag fyller år om 5 hela dagar LÄNGTAAARRR!!!!

Idag har det inte hänt så mycket första lektionen var svenska och då hade vi prov och det gick åt skogen så jag ska göra om det.    aja det kommer säkert gå bra

sen efter svenskan så hade vi so men jag var på kör men jag var med ca 20 minuter och sen var det lunch och det blev potatis och järpar gott efter lunch blev det engelska och då satt vi 2 och 2och då skulle ena rita vad den andra sa och det gick bra sen hade vi 25 minuters b-språk och vi prata lite grann och sen fick vi sluta och sen hade vi matte och det gick bra sen slutade vi för dagen och sen när jag hade sluta då gick jag upp till kyrkan för jag har ju kör där varje torsdag ju men det var sista gången nu och sen börjar den igen i februari igen men aj det går fort är det någon mer än jag som brukar fråga andra varje dag vad det är för dag ??? aja jag ska ta och gå och lägga mig jag är för trött för att vara vaken 

 

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards