life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under januari 2013

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 24 januari 2013 22:58

Hej hej
just nu hade jag tänkt att packa tills imorgon då åker jag bort äntligen bort från Östersund och även bort från jämtland. Aja jag ska på fest och ha kul men Aja i helgen kommer jag inte att blogga för nätverket där är så dåligt så det går inte så bra men jag kan försöka men Aja nu ska jag packa men vi syns hejdå// Johanna

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 22 januari 2013 21:52

Hej hej
just nu sitter jag och inte gör något det mesta jag gör är att må illa. Aja jag sa ju att jag skulle skriva sen ikväll då gör jag det nu. Men jag vet inte vad jag ska skriva om men det blir väll något hoppas jag iaf. Imorgon blir det nog hemma dag. Aja nu ska jag göra något men vi synes hejdå //Johanna

...

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 22 januari 2013 18:54

Hej hej.
just nu gör jag inte så mycket har nyss ätit middag. Dagen har varit både glad och ändå jätte ledsen :( aja imorgon tror jag att jag ska stanna hemma för jag pallar inte skolan imorgon. Aja jag orkar inte skriva något mer nu men kanske senare ikväll hejdå //Johanna <333

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 18 januari 2013 16:50

Hej hej
just nu sitter jag och gör lite engelska tråk Aja idag var jag på skolan för jag ville gå på slöjden så jag ville försöka att gå och det gick bra. Aja nu ska jag fortsätta med engelska men vi hörs. Hejdå//Johanna <333

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 18 januari 2013 16:50

Hej hej
just nu sitter jag och gör lite engelska tråk Aja idag var jag på skolan för jag ville gå på slöjden så jag ville försöka att gå och det gick bra. Aja nu ska jag fortsätta med engelska men vi hörs. Hejdå//Johanna <333

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 17 januari 2013 12:29

Hej hej
just nu sitter jag i min säng och mår mest bara dåligt.
Aja idag ska jag mest bara ta det lugnt. Imorgon då kanske jag ska till skolan men det beror på hur jag mår då Aja jag vill iaf till skolan imorgon för då är det snölek på idrotten och sen vill jag inte missa slöjden men Aja hejdå //Johanna <333

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 5 januari 2013 13:46

Hej hej Just nu sitter jag framför tven men jag tänkte att jag ska göra nogon nytta nu snart.Aja jag är hemma nu och vi kom hem i onsdags och sen efter det har jag varit i stan och köpt vinter skor .Och sen har jag varit med erika.På måndag börjar skolan igen (orkar INTE) det är så drygt att kliva upp så tidigt men aja nu ska jag hitta på något men vi syns och jag ska försöka skrikva lite oftare men aja hejdå // johanna <33

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 3 januari 2013 14:01

Hej Hej!

Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket men jag har varit nere i dalarna och där är det om dållig internät (stavning)

Aja just nu sitter jag hemma hos erika och gör typ ingenting jag sitter ensam i hennes rum medans hon är och duschar   

aja hon är klar nu så jag ska vara social med henne Hejdå // johannizzen      

jag och erikaa (jag var natt trött)

 

jag och erika   (besök gära hennes blogg också klicka här

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards