life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under februari 2013

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 16 februari 2013 22:46

Hej hej
är hemma hos Erika och ska sova där inatt kul kul :) just nu gör jag inte så mycket och Erika sätter upp saker i sitt rum Aja idag har jag inte gjort så mycket mest bara pluggat till ett prov men det gick bra Aja nu ska jag vara social med Erika men vi syns hejdå kram Johanna <3333

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 13 februari 2013 22:21

Hej hej
jag tänkte börja skriva lite smått nu efter hjärnskakningen. Aja idag har det inte hänt något speciellt jag var ju på skolan då.
Imorgon är det ju skolan igen och sen efter skolan blir det något polismöte Aja men nu ska jag gå och lägga mig men nu vi syns hejdå kram Johanna <33

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 13 februari 2013 22:20

Hej hej
jag tänkte börja skriva lite smått nu efter hjärnskakningen. Aja idag har det inte hänt något speciellt jag var ju på skolan då.
Imorgon är det ju skolan igen och sen efter skolan blir det något polismöte Aja men nu ska jag gå och lägga mig men nu vi syns hejdå kram Johanna <33

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 13 februari 2013 22:20

Hej hej
jag tänkte börja skriva lite smått nu efter hjärnskakningen. Aja idag har det inte hänt något speciellt jag var ju på skolan då.
Imorgon är det ju skolan igen och sen efter skolan blir det något polismöte Aja men nu ska jag gå och lägga mig men nu vi syns hejdå kram Johanna <33

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 6 februari 2013 18:09

Tjoo Tjooooo   


Johanna kan inte uppdatera bloggen just nu för hon får ej sitta vid datorn

för att hon har haft hjärnskakning och hon har blivit lite bättre men får inte vara vid datorn

riktigt än   

Hon ville bara att ni alla skulle veta varför hon inte uppdaterar  här.   


// eerikaangstrom  

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards