life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under juni 2013

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 22 juni 2013 13:25

Hej!

Hoppas att alla hade en bra midsommarafton igår jag själv var jag hemma

men jag åkte till brunflo och kollade på midsommarstången oxå såklart var jag ju tvungen till

att dansa runt den isom jag har gjort det varje år =)

aja sen var jag med erika och emma och vi hade roligt specielt nere i lekparken.

och sen åkte emma hem så jag var med erika och hon sov över hos mig

sen idag hann jag inte vara med erika så mycket för hon skulle åka på travet

med sin familj och sen har jag inte gjort så mycket mer. men aja nu ska jag försöka att

hitta på något roligt. men vi hörs sen någon annan dag kram. <3

 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 13 juni 2013 16:14

Hej!

Förlåt för en VÄLDIGT dålig updatering men det ska jag bli bättre på nu.

Min mobil som jag gjorde inlägg på förut har jag ju lyckats låst så jag kommer

inte in på den.     

Aja idag var jag på skolan och hade mentorsdag fast på morgonen hade jag genrep

med kören och resten av dagen på skolan tillbringade jag med min klass och mina

mentorer och vi hade det jätte mysigt tillsammans. TACK SÅ MYCKET!

Imorgon är det ju skolavslutning och jag längtar som tusan.   

Jag läntaaarr!!

aja men nu ska jag gå och hitta på något annat men vi syns


HEJDÅ ALLIHOPA   


jag när jag var mindre


    

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards