life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under augusti 2013

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 22 augusti 2013 21:40

Hej Hej

Jag tänkte berätta om mitt sommarlov nu.

Jag konfirmera mig så jag var på konfaträffar

och det var väldigt roligt och trevligt och sen var

jag på ett konfaläger och vi åkte till åre och det var

oxå roligt och trevligt vi bowlade typ varje kväll om jag minns

rätt, vi badade en dag och vi var på åre chokladfabriken och då

köpte jag lite choklad. och sen var vi i ångsta på en konfa träff och

då skulle vi ro kyrkbåt och det var roligt men lite jobbigt men det

gick bra. och sen kom den dagen jag konfirmerade mig

och den blev helt lyckad och jag fick massor med presenter.

sen åkte jag ner till dalarna och var där ett tag och vi åkte

hem över några dagar men vi åkte tillbaka till dalarna.

Och då åkte jag och min kompis klara ner till åh i bohuslän 

på ett rix läger och vi gjorde det jätte bra för vi kunde

byta tåg aldeles (stavning) själva och det lägret gick väldigt bra

utom att jag hade djur i min säng HELA tiden! (Irritersamt)

och klara tyckte det var roligt =). sen efter det och efter jag

hade åkt hem upp till det kalla jämtland så var jag hemma ett tag

och då firade jag 10 års vänskap med erika och vi var ute och åt på en

kina resturang och det var gott och sen sov hon över hos mig.

Och sen tog jag och åkte på ett körläger och jag var ungledare första

året. och det gick bra och det var lika roligt som annars utom att man blev

väldig stressig sista dagen då alla föräldrarna var där och jag skulle servera

korv men annars gick det bra. och sen i förrgår var jag på utvärdering av det lägret

och det gick bra men det vart sent men det är det värt!

det var min sommar år 2013 harre gött så syns vi nästa gång

KRAM johanna <3

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 22 augusti 2013 21:26

Hej Hej

Idag var det första skoldagen och jag började nian

nu kul kul =)

Jag har ju sagt att jag ska berätta om vad jag har gjort

nu i sommar menjag gör det i ett annat inlägg.

Idag var det en typ mentorsdag så vi var tillsammans med våra

mentorer och vi nior ska ju lära sexorna grunderna i friluftsliv

så vi planerade lite om det och det gick bra.

Imorgon börjar vi med vanliga lektionerna och det är väll

helt okej.aja vi syns Hejdå kram johanna <3 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 8 augusti 2013 14:01

Hej Hej!

Mitt sommarlov har inte slutat än men jag skriver ett inlägg iaf isom jag ändå har tid nu.

Söndagen:kom jag hem ifårn dalarna.

Måndagen: på förmiddagen var jag hemma och tog det lite lungt och sen

på kvällen var jag med Erika och vi hade jätte roligt iaf jag.

Tisdagen: var jag bara hemma och tog det lungt.

Onsdagen: firade jag och erika våran 10 års dag och vi gick

och åt på kina resturangen och det var gott!

Sen åkte vi hem och då på senare på kvällen kollade vi

på en film och sen sov hon över hos mig.

TACK SÅ MYCKET UNDERBARA DU!<333333

Torsdagen:vaknade vi och vi började äta frukost och sen gjorde

vi i ordning oss och sen gjorde vi inte så mycket mer.

och sen för ett bra tag sedan cyklade hon hem och jag sitter

och skriver ett inlägg här på bloggen just nu.

Senare idag vet jag inte riktigt på vad jag hittar på att göra

men jag måste gå nu men vi synes sen

Hejdå kram johanna<3   

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards