life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 10 september 2013 17:09

Hej Hej

nu när jag har börjat komma ihåg bloggen så ska jag väll försöka blogga så

mycket som möjligt. =)

Idag har jag varit inne i stan princip hela dan på ett (jag kallar det för möte) så jag

har träffat mycket människor minst 7 stycken men jag tyckte att det var rätt så roligt

för jag behövde inte sitta still hela tiden =)

Men sen när alla träffarna där på mötet var klara så passade jag på att sjustera (stavning)

mina glasögon och valde ett par nya glasögon isom man fick välja 3 och betala för 1

så då valde jag ett till par glasögon isom jag ändå var inne i stan och sen åkte vi och handlade lite

och sen för ett tag sedan kom vi hem.

Rätt så skönt faktiskt!

Imorgon blir det skola igen...   

Men det kommer väll att gå bra hoppas jag. sennare idag har jag inte tänkt att göra något tänkte

mest bara ta det lungt och vila så kanske jag är lite piggare imorgon så jag orkar med

skoldagen imorgon =).

aja jag tänkte kila iväg in till köket och hjälpa mormor med mat

men vi höres senare någon gång tjarrå <3

KRAM johanna <3

   


Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards