life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 17 maj 2014 22:56

Tio fakta:
1. Hemstad/ort: Östersund - Tandsbyn

2. Hårfärg: candre (stavning)
3. Längd: 158 cm
4. Frisyr: slutet av bh kanten
5. Ögonfärg: vet inte

6. Skostorlek: 37
7. Humör: just nu, bra
9. Civilstatus: singel
10. Vänster- eller högerhänt: högerhänt

Tio saker om ditt liv:
1. Har du nånsin varit kär?: ja
2. Tror du på kärlek?: självklart
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: ja,har väll alla?
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: ja.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: jag vet inte

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: nej.

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: ja.

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: vet inte
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: ja  förut när jag var mindre
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja.

Tio saker, det där eller det här:
1. Kärlek eller pengar?: kärlek
2. Vin eller öl?: öl
3. Dag eller natt? gillar båda
4. One night stand eller förhållande?: förhållande
5. Tv eller internet?: internet
6. Pepsi eller Cola?: pepsi
7 Vild fest eller romantisk hemmakväll?: romantisk hemma kväll tror jag,
8. Färgfoto eller svartvita?: färg men svartvita foton är oxå vakra.
9. Telefonkontakt eller face to face?: face to face
10. Bilddagboken eller myspace?: ööhh, inget?

Om dig:
1. Hur mycket är klockan just nu?: 23:05
2. Namn? Johanna
3. Efternamn?: Gillberg
4.Vart bor du?: Täpa
5. Hur många barn vill du ha? 2

6. Vill du gifta dig? ja.

7. Rullar du spaghettin eller skär du den? skär
8. Har du ätit sushi?: ne
9. Favoritglass? vet inte

10. Humör? just nu har jag svarat.

Fyra grejer:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?: ne
2. Har du en hund? nope
3. Sover du helst själv eller med någon?:själv
4.Tror du på spöken?: ne

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 17 maj 2014 22:19

Hej Hej!


Hur mår ni?

Med mig är det bara bra!

Idag har jag inte gjort så mycket jag var på nya ica kvantum och handlade och sen åkte

vi till lillänge för att köpa några skaer där.

Sen åkte vi hem och åt middag och sen har jag inte gjorde så mycket mer det har bara varit

en chilldag. Rätt så skönt faktiskt!

Imorgon är det Söndag och då händer det inte så mycket jag ska plugga lite grann bara få se

sen vad jag hittar på.

Jag ska ta och gå och lägga mig snart men vi får höras något mer!

Kram Johanna!

 

    

 

 

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards