life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under juli 2014

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 24 juli 2014 19:15

Hej Hej! 

Det var länge sedan jag vet!

Jag har fått en kille och han ville att jag skulle skrvia om han här så jag gör det för hans skull!

Okej jag kan ju börja med att säga att han heter Niclas!

Han är hur gullig som helst han gör verkligen allt för en för att må bra när inte allt är på

topp. Han finns alltid för mig och jag finns alltid där för han oavsett vad som händer!

Han är en sån person som man inte kan tycka illa om, han gör så att allt blir bra igen

om det är något som har fallit snett (stavning).

Jag älskar dig Niclas för alltid!

Jag vet inte vad jag ska skriva något mer.

Puss och Kram   


ps inlägg om vad jag har gjort under sommarlovet kommer senare.

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards