life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under april 2015

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 20 april 2015 18:34

Hej!

Måndagar som alltid brukar vara extremt jobbigga och sega ovanligt så var det inte det idag.

Dagen har bara rullat på som en karusell.

Jag var på skolan som vanligt och det bara rullade på bra. Sen efter skolan gick jag mötte upp Erika för att vi skulle gå och skriva på ett papper inför sommarjobbet!

Och isom att jag ska sommarjobba inom förskolan så var jag tvungen att skriva på ett pappaer som skulle till polisen och dom skulle skicka ett papper på brottregistret och det ska jag lämna in där jag ska sommarjobba.

Jagär redan taggad inför detta sommarlov!

Aja sen efter vi hade skrivit på alla papper så åkte vi hem halv 5 och sen när jag kom hem åt jag lite middag och sen har jag suttit och plugga och nu tog jag en liten pause och bloggade lite. 

Ni får ha det så bra så hörs vi. 

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande så det blir klart någon gång!

Kram på er! 


 

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 2 april 2015 21:00

Hej Hej! =)


Idag var det sista dagen på skolan innan PÅSK LOV!!!! 

Skönt som sjutton är det. Sova lite längre och allt.

Ja vi ska upp till fjällen.

Jag ska åka slalom och kanske köra skoter beror på hur mycket snö det finns och sånt!

Jag längtar faktiskt till att åka slalom det är så fruktansvärt kul!

Aja jag ville bara slänga in ett inlägg här för lite uppdatering. Men under påsk lovet har jag ingen internet så jag kan inte göra några inlägg då.

Men ni får ha det så bra så hörs vi! 

GLAD PÅSK!! 

Kram!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards