life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Direktlänk till inlägg 20 april 2015

Ganska så fort måndag!

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 20 april 2015 18:34

Hej!

Måndagar som alltid brukar vara extremt jobbigga och sega ovanligt så var det inte det idag.

Dagen har bara rullat på som en karusell.

Jag var på skolan som vanligt och det bara rullade på bra. Sen efter skolan gick jag mötte upp Erika för att vi skulle gå och skriva på ett papper inför sommarjobbet!

Och isom att jag ska sommarjobba inom förskolan så var jag tvungen att skriva på ett pappaer som skulle till polisen och dom skulle skicka ett papper på brottregistret och det ska jag lämna in där jag ska sommarjobba.

Jagär redan taggad inför detta sommarlov!

Aja sen efter vi hade skrivit på alla papper så åkte vi hem halv 5 och sen när jag kom hem åt jag lite middag och sen har jag suttit och plugga och nu tog jag en liten pause och bloggade lite. 

Ni får ha det så bra så hörs vi. 

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande så det blir klart någon gång!

Kram på er! 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej Hej! =) Idag var det sista dagen på skolan innan PÅSK LOV!!!!  Skönt som sjutton är det. Sova lite längre och allt. Ja vi ska upp till fjällen. Jag ska åka slalom och kanske köra skoter beror på hur mycket snö det finns och sånt! Jag lä...


Hej!  Först så vill jag be om ursäkt för den usla uppdateringen ever... Jag ska försöka att bli lite bättre på att ha någolunda bloggen uppdaterad. Idag har jag varit på skolan och haft massa lektioner Sen åkte jag hem efter idrotten som jag ty...

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 23 januari 2015 14:22


Hej hej! =)   Fredag idag! Det låter bra! Jag har liksom längtat lite grann till denna helg! Idag var jag iväg på skolan även om jag hade sovit väldigt dåligt inatt och haft ont i min mage. På skolan på morgonen gjorde jag ett grupp prov och ...

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 21 januari 2015 07:29


Godmorgon allihopa! Just nu sitter jag på bussen påväg till skolan...  Jag ska dit och skriva ett omprov jag får hoppas på att det går bra.  Senare idag ska jag till sjukhuset och kolla mina ögon (års kontroll) men annars är det inget annnat sp...

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 18 januari 2015 16:15


Hej alla glada!  Jag skriver nu ist för ikväll hoppas det blir bra ändå. Idag har jag inte gjort så jätte mycket.  Ja imorse så gjorde jag mig iordning och städade lite grann och la in ett inlägg här sen innan 12 gick jag ned till byggdegården ...

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards