life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 26 december 2010 12:19

                         chacha

tyvär så kan jag inte skriva något inlägg när jaag är i dalarna för vi har ingen dator där men då blir det några inlägg efterjag kommer berätta lite då.   hej då



Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 26 december 2010 12:08

                                    chacha

idag har jag bara pakat tils imorgon jag ska åka till dalarna moin morfar har en stuga där och då brukar vi åka dit och fira nyår också brukar vi fira jul där också men det blev inte det i år vi firade hemma ist.    tjarrå

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 25 december 2010 21:15

                      chacha

i julklapp fick jag en film av min morbror och av mamma fick jag en tröja och pengar och en bok och hårfägning av min lillasyster fick jag en dagbok och av min mormor och morfar fick ja´g en klocka och penga. tillsammans med pengarna fich jag 345 kronor och dom ska jag spara till något. sen ska jag nog få något av min moster och av min in gifta morbror och en födelsedags present för jag fyllde år den 4 december.   tjarrå      

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 25 december 2010 16:23

                                   chacha

idag har jag inte gjort något jo jag har ringt erika och frågat om jag kunde vara med henne men hon kunde inte. igår var det julafton och det var jätte kul. tjarrå   

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 24 december 2010 21:08

                         chacha

idag är det julafton som ni alla vet idag har jag gjort mycket för först  så klev jag upp typ 10 sen duschade jag sen väntade jag tills håret hade torkat sen fårgade jag håret. och sen var det dags att öppna julklappar typ kvart över 3. sen var det dags att äta midag jag åt bara korv och köttbollar och potatis och en maka. sen kolla lite på tv:e sen inte gjort så mycket mer.                     GOD JUL =)

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 23 december 2010 11:09

                    En dag kvar      

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 23 december 2010 10:53

                             Chacha

idag har jag inte gjort så mycket typ bara kollat på tv:e och sånt men iaf så ska jag inte göra så mycket idag. Nu e jag ensam hemma med min lillasyster (julia) för mormor är o jobbar och moffa och min morbror är i stan moffa skulle lämna in bilen och min morbror ska köpa julklappar så vi fick vara hemma(tråkit) aja nu ska jag slå in alla julklappar så vi syns   


PUZZ <333333

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 22 december 2010 19:06

                                  chacha

idag har jag inte gjort så mycket för jag klev upp 11 och sen efter då har jag varit med erika sen gick jag ham och tittade på tv:e och sen har jag inte gjort något mer

hejdå   

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards