life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 30 maj 2012 20:57

hej hej!

 förlåt för jag inte har skrivit något på jätte länge men nu händer det något!

snart är det skolavslutning längtarr sjukt mycket! idag har jag haft det jätte kul

det började med att jag hade so och vi började kolla på en konstig film om munkar aja jag missade iaf ganska mycket för jag gick och spelade fiol. sen kom jag tbx och fortsatte kolla på den. sen var det dax att ha svenska och vår svensk lärare började läsa typ 20-30 min och sen fick vi ett papper som det stod frågor på som vi skulle svara på. och det var jätte tråkigt och sen han vi inte mer. sen när  svenskan var slut då blev det engelska och vi hade börjat sett på en film så vi fortsatte att se den och den är faktiskt bra tycker jag. aja sen var det lunch och sen var någon konstig fick så då fick jag sprödbakad fisk och den är godare än allt annan fisk. aja sen när jag hade ätit upp så hade jag slöjd och jag skulle måla men jag hittade inte och tillslut hittade jag den så våran vikarie tog ned den åt mig sen var det bara dax att måla och jag blev klar med den så mormor fick den som en försenad födelsedagspaket från mig och hon blev jätte glad över den och jag vart nöjd. aja sen åkte jag hem åt middga sen inge mer sen kvart över 5 åkte jag och julia in till stan för vi skulle bowla med våran gamla teater grupp och det var jätte kul vi fick godis och en fästis där och vi hade det trevigt såklart aja sen har jag inte gjord något mer så vi syns

 


Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 29 maj 2012 19:06

SENASTE:

 1. Dryck: mjölk.

 2. Telefonsamtalet: klara

 3. SMS: erika tror jag .

4. Sång du lyssnade på: vet inte

 HAR DU NÅGONSIN:

 6. Dejtat någon två gånger: tror inte det

 7. Har någon varit otrogen mot dig: nee

 8. Varit kär: Ja

 9. Förlorat någon speciell person: ja.

 10. Varit deprimerad: vet inte.

 11. Varit så trött att du somnat sittandes: tror inte de.

 DINA TRE FAVORITFÄRGER:

 12. Rosa

 13. turkås

 14. svart

 I ÅR HAR DU:

 15. Lärt känna en ny vän: tror inte det jag vet inte

 16. Fått ditt hjärta krossat: nee

 17. Skrattat så att du har börjat gråta: nästan hela tiden.

 18. Träffat någon som förändrat ditt liv:nej

 19. Insett vilka som är dina äkta vänner: ja.

 20. Fått reda på att någon har pratat om dig: ja, det har hänt.

 21. Kysst en kompis: yes.

 BLANDAT:

 22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: tänker inte på det

 23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3

 24. Har du några husdjur?: marsin

25. Vill du ändra ditt namn: nja , kanske de.

 26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: åt tårta och sånt

 27. Vilken tid vaknade du idag: 7 typ

 28. Vad gjorde du igår runt midnatt: sov

 29. Någonting som du längtar till: sommarlovet, göteborg, konfirmation. dalarna

 31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: en kille kanske

 32. Vad lyssnar du på just nu:inget

 33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha ja

, 34. Vad gör dig irriterad just nu: att det är skola imorgon

 OM DIG:

 36. Vad är ditt namn: johanna gillberg

 37. Singel/upptagen: singel

. 38. Stjärntecken: skytt.

 39. Kille eller tjej: tjej

40. Nuvarande skola: kastalskolan

41. Gymnasie: det vet jag inte.

 42. Högskola: vet inte.

 43. Hårfärg: nu blont 

44. Lång eller kort: normal..

 45. Längd: 1158 eller något sånt.

 46. Vad gillar du gällande dig själv: min mun

47. Piercings: öronen.

 48. Tattoos: inga.

 49. Höger eller vänster: höger

 DIN FÖRSTA:

51. Operation:har inte gjort det

 52. Piercing: öronen

 53. Tatueringen: ingen.

 54. Bästa vän: erika linnea jag tror att det var dom

 55. Sporten du spelade: fotboll

56. Husdjur: dammråttor.

 57. Vaccination du minns: stelkramp, haha

. 58. Konsert:  minns inte sånt

 60. Alkohol du drack: minns inte

 JUST NU:

 61. Äter du: inte så mycket

. 62. Dricker du: inget

 63. Är du på väg att: fortsätta med detta

 64. Lyssnar du på: inget

 65. Väntar du på: att ja ska skriva klart de här

. DIN FRAMTID:

 66. Vill du ha barn: ja.

 67. Vill du gifta dig: ja.

 68. Karriär i åtanke: ingen aning..

 VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

 69. Läppar eller ögon:  ögonen. men läpparna kommer på andra plats!

 70. Kramar eller pussar: pussar.

71. Kortare eller längre: Längre!

 72. Yngre eller äldre: äldre!

 73. Romantisk eller spontan: spontan.

74. Snygg mage eller snygga armar: mage.

75. Tatueringar eller piercingar: beror på.

 76. Känslig eller inte: känslig.

77. Ragg eller förhållande: Förhållande!

 78. Bråkstake eller tveksam: bråkstake, men han må va snäll mot mig! ;)

 HAR DU NÅGONSIN:

 79. Kysst en främling:neej.

 80. Gjort något sjukt spontant: tror inte det.

 81. Tappat glasögon eller linser: ja det har hänt

 82. Haft sex: är inte de en privat fråga !?

 83. Krossat någons hjärta: vet inte

 84. Har någon krossat ditt hjärta: neee.

 85. Har du blivit arresterad: nej.

 86. Dissat någon: ja

. 87. Gråtit när någon dött: ja.

 88. Gillat din killkompis (mer än som vän): beror på

 TROR DU PÅ:

 89. Dig själv: nja, det beror på

. 90. Mirakel:nej.

 91. Kärlek vid första ögonkastet: ja

 92. Himlen: ja?

93. Tomten: nej.

 94. Att kyssas på första dejten: ja

. 95. Änglar: kanske,

 SVARA ÄRLIGT:

 96. Varit otrogen: Nej

. 97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej.

 98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja

. 99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina vänner och familj,ledigt från skolan

. 100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: såklart!

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 13 maj 2012 18:03

 Hej hej förlåt men jag har ingen lust att blogga eller något sånt.

Idag har jag inte gjort så mycket inatt sov erika hos mig (kul kul) och sen när hon åkte så gorde jag inte så mycket sen åkte jag med mormor och morfan ner och hämtade mamma och sen åkte vi och handlade och sen åkte vi hem och då började mamma och mormor laga mat och då saknades vispgrädde  så jag och morfar åkte till ica och köpte det och sen fortsatte dom med det och sen var  det klart och det varv jätte gott (jag vet inte vad det heter) aja sen har jag inte gjort så  mycket mer än det just nu sitter jag vid datan som det kanske märks? aja sennare ska jag inte göra så mycket mer jo jag ska äta tårta och ha roligt för det var 40 år sedan min mormor och morfar gifte sig så grattis mina små älsklingar <3333   

men jag har en dållig nyhet min moster och hennes kille hade en hund förut som jag älskade jätte mycket han är död han blev 12 år men i hund år blev han något med 80 år men vila ifred min älskade älskling <3333333

   

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Skapa flashcards