life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 22 januari 2011 00:36

chacha 

idag har jag varit i skolan och haft massa lektioner sen efter skolan åkte jag typ hem efter några minuter så ringde erika och fråga om jag kunde vara med henne  men jag skulle äta middag sen efter det så ringde hon igen och frågade om jag fick och det och då när jag kom till henne frågade hon mig om jag kunde sova över hos henne och det fick jag och så nu i kväll har vi sett på en film som heter Step up 2: The Streets sen då tog vi en paus då fikade vi och då mitt i allt så sa jag tänk om du råkar spruta ut allt på mig och sen så fortsate vi se på filmen sen så gick vi och drack vatten och då helt plötsligt så råkade jag spruta ut allt så råkade komma på erika och sen då gick jag in på toa för jag hostade så mycket och inte kunde andas riktigt. Men nu ska vi snart kolla på Bring it on fight to finish <3


    


//Tjaaråå!<33

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards