life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 28 januari 2011 20:04

chacha

idag har jag varit i skolan och först så hade vi idrott (skridskor) och det var ganska roligt men nästa vecka ska vi ha skidor som jag hatar aja sen efter det så hade vi engelska det var as tråkit för vi hade en vikarie så vi kollade bara på film vi har typ vikarie i allt nästan sen hade vi svenska då ville ingen redovisa så man måste göra det på måndag och då på svenskan blev jag och anna kompisar för vi hade blivit ovänner förut ochsen var det lunch och då på lunch rasten gjorde jag inte så mycket men klockan 12 skulle jag och några andra ha möte med rektorn om att vi ska göra en teater sen då blev det so och vi hade fortfarande en vikarie vi hade fråge sport då så det gick vell och sen väntade jag på erika tils hon slutade så jag satt utanför och väntade på att hon skulle sluta sen blev det vell hem till henne för vi skulle göra en grj sen gick jag hem och åt pizza så det var gott           tjarrå        

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards