life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Dalarna <3

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 29 december 2011 19:02

heeeej   

förlåt att jag inte har skrivit på länge men nu skriver jag igen

jag börjar med att igår då var jag på läger och där var det väll ganska kul utan på kvälllen när man skulle sova och då kunde inte jag sommna för jag måde illa och ont i magen oxå gick jag upp för att dricka lite vatten och det gick inte över och då sen efter några minuter så gick jag upp igen för att gå på toa  och sen gick jag och la mig för att försöka sova och då ville filip att jag skulle följa med honom och då gjorde jag det och då blödde (stavning) näsblod och sen gick vi och la oss och då kom en tjej fram till filip och frågade han någontilng och sen frågade ja henne något men jag minns inte och sen stannade hon där och då hållde vi alla på med våra mobiler och sen frågade jag tjejen om inte hon kunde sova vid oss och då gick hon ooch hämtade sina saker och sen sa jag att jag måste ha ett litet mellanrum mellan oss för att i omfall om det skulle hända något men det gjorde det inte som tur men det var flera  stycken som fick åka hem för dom mådde illa men sen i morsse så mådde jag oxå illa och jag vet inte varför och sen prövade jag att äta lite frukost men det gick inte över och sen efter frukost så spelade jag lite pingis och sen lekte jag lite kurigömma(stavning) med dom mindre och sen packade jag ihop mina saker och sen packade jag in dom i åran bil sen gick jag hem och sen har jag jobbat med matte i flera timmar men aja

 
 
DEN SNYGGASTE TJEJEN I VÄRLDEN SOM BÖRJAR PÅ E !

DEN SNYGGASTE TJEJEN I VÄRLDEN SOM BÖRJAR PÅ E !

29 december 2011 23:53

Min lilla bebis då mår du inge bra ? :( men om du nån gång kommer hem får du komma så tar lilla mamma hand om diig. För jag kan verkligen inte gå på min fot så bra så du får komma hit :P hahhahahah jag bor bara 1000 mil ifrån diig. Du kan ju låna Erikas gröna spark (stavnning) och sparka (stavnning) til mig. Eller så går du bara men du det kanske tar några dar så du får ringa innan du kommer så kan jag sätt på lite kaffe och kanske baka lite bullar å. Men man ska ju inte lova nåt, näe men då har vi bestämt att du kommer hit till nästa jul ! ;D AJJJDÅÅ då må jag skynda mig att baka och börja göra kaffe för 2012 börjar ju på Söndag och då är det bara 9 månader kvar till jul åjjåjjåjåjå! men då får jag ta å sluta skriv hen så ses vi te jul igen hare bra SNORUNGE ! <3<3<3<3

http://www.idinrumpa.bloggplatsen.se

Johanna Karl-Bertil Gillberg

31 december 2011 17:04

nee jag mår inge bra =( aa jag kommer på måndag kväll sen nån dag efter åker jag till höglekardalen =(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Hej! Måndagar som alltid brukar vara extremt jobbigga och sega ovanligt så var det inte det idag. Dagen har bara rullat på som en karusell. Jag var på skolan som vanligt och det bara rullade på bra. Sen efter skolan gick jag mötte upp Erika för...

Hej Hej! =) Idag var det sista dagen på skolan innan PÅSK LOV!!!!  Skönt som sjutton är det. Sova lite längre och allt. Ja vi ska upp till fjällen. Jag ska åka slalom och kanske köra skoter beror på hur mycket snö det finns och sånt! Jag lä...


Hej!  Först så vill jag be om ursäkt för den usla uppdateringen ever... Jag ska försöka att bli lite bättre på att ha någolunda bloggen uppdaterad. Idag har jag varit på skolan och haft massa lektioner Sen åkte jag hem efter idrotten som jag ty...

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 23 januari 2015 14:22


Hej hej! =)   Fredag idag! Det låter bra! Jag har liksom längtat lite grann till denna helg! Idag var jag iväg på skolan även om jag hade sovit väldigt dåligt inatt och haft ont i min mage. På skolan på morgonen gjorde jag ett grupp prov och ...

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 21 januari 2015 07:29


Godmorgon allihopa! Just nu sitter jag på bussen påväg till skolan...  Jag ska dit och skriva ett omprov jag får hoppas på att det går bra.  Senare idag ska jag till sjukhuset och kolla mina ögon (års kontroll) men annars är det inget annnat sp...

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards