life can be hard but if you have good friends and family, everything works

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 10 augusti 2011 15:54

hej hej   

jag fick nyss reda på om jag fick följa med min mormor på hennes jobb och det fick jag hon jobbar på en förskola men jag har varit dör förut men då har jag bara varit en snabbis för att hämta mormor och att prata med mina gamla förskole fröknar men denna gång ska jag vara där en hel dag och jag moste upp innan klockan 7 för då börjar hon och då slutar hon typ klockan 3men jag har varit på en förskola förut i flera dagar fast i stockholm för jag var där med min moster och det var roligt men aja vi får se hur det blir imorgon jag lovar att jag kommer skriva om det sen imorgon kanske elr någon annan dag

tjarrå//johanna  

 det kommer en bild


  sen i 6 när vi cyklade till forssaån

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 10 augusti 2011 15:49

sök på dvärgen cokiepå you tobe

och där ska det finnas en dvärg som ska äta en kaka

sök på det nu det är fett naice tycker jag och en kompis som bor i dalarna vi satt och nörda den förut // johanna

Av Johanna Karl-Bertil Gillberg - 10 augusti 2011 15:22

jag hatar när vänner pratar skit bakom ryggen på en

det är det jag hatar.    

tjarrå // johanna   

Presentation


hej!

jag är en tjej på 13år och har bloggat en litet tag nu

på vardagarna brukar jag vara med min bv Erika

och jag dansar oxå

den här bloggen handlar om mitt liv och min vardag!

Klockan !

Fråga mig

34 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

veckans låt

Profil !

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

veckans låt


Ovido - Quiz & Flashcards